Thursday, October 9, 2014



Xhahid Bushati

Hëna më buzëqesh...
                        -poemth-

1.
Hëna shëtit sonte
si dritë nëpër pyll,
fshihet pas një dege
e ngjan si një yll.

Ylli kërkon yje
erdhën radhë-radhë…,
u çudit dhe pylli,
kaq shumë s’kishte parë…

“Sikur… t’i numëroj” -
tha i vogli pyll.
Nga që i ngatërroi,
u kthye në yll…

2.
Si një kureshtare,
syçkat, ku s’i hedhë...,
hëna, si çapkëne
mana toke ‘mbledhë’...

Ndoshta arush Pipit
do t’ia bëj dhuratë…,
(por… është në gjumë,
tani është natë...!)

Hëna e palodhur
mbledh e rend si era,
një shportëz prej hëne
seç ia lë te dera…

3.
Rend porsi një ketër,
fshihet pas një pishe,
e pyet sygjelbra:
‘Boçe, ti ku ishe?!..

Përse, kështu, bijë?!..
Sikur… u vonove,
gjumë s’vura në sy,
pakëz më shqetësove…’

Hëna buzëqeshi…
pishës i fal dritë…
‘Sikur do t’i thotë:
Mami, unë jam rrit!’

4.
Ec, e shëtit hëna,
pas një dege fshihet,
ngjan, ajo, si fletëz,
si një fletëz dridhet...

Dhe pret hëna-fletëz
mos vjen ndonjë zog…,
ti bëhet folezë,
por askush s’vjen dot…

është tepër vonë,
pylli është në gjumë…
Hëna i thotë fletës:
“Të mos bëjmë zhurmë!”

5.
Shëtit e hedh dritë,
ndalet te një plep,
fshihet pas një dege
e ngjan si një sqep.

“Dua të jem zog
dhe të fluturoj…
pyllit t’i jap jetë
dhe të cicëroj…”


Kështu foli hëna,
kur dëgjoi një zë:
“O zog, mirë se erdhe!
Sa vonë?!.. Tani fle!”

6.
Shëtit e nuk lodhet,
ndrit, e nuk njeh zbehje,
fshihet pas një dege
e ngjan si një çerdhe.

“Çerdhe, o moj çerdhe,
që mban emrin hënë,
po s’të erdhi zogu,
ti nuk quhesh Nënë!”

E hëna gjithë natën
agun zgjuar priti…,
tok me cicërimën
një zog tak!- trokiti…

“Erdha, erdha nënë,
Po ku ishe mbrëmë?!”
Çerdhja-hënë në heshtje
i fali buzëqeshje.

7.
Hënën nga dritarja
në çdo çast e ndjek,
ajo... më afrohet
dhe më....buzëqesh.

Dhe… i buzëqesh.
Më fal dritë në heshtje…
“Unë nuk mund të fle
pa këtë buzëqeshje…”

Hëna mbeti hënë,
u bë e vërtetë
gjatë udhëtimit,
Hëna, Hëna-Jetë!..


Shkodër, tetor, 2014

No comments:

Post a Comment