Friday, March 13, 2015

Xhahid Bushati


      Bisedë me diellin


-Diell, o rrezear,
Lart në qiell ku rri,
Lodërza, ke vallë,
Me shokë luan ti?

“Shpesh pas lagashiut
Luaj me ylberin,
Vogëlush, mes ngjyrash
Eh, sa ëndrra çelin!..

Shpesh me një balonë,
Me zogj shpesh lodroj...,
Udhës takoj yje,
Dhe hënën takoj...

Lart në qiell, vetëm
Asnjëherë nuk rri...,
Se kam miq në botë,
Miq kam dhe fëmijë...

Dil, pak në dritare”, -
Dielli ec dhe flet:
“Ëndërrzën e bukur
Një rreze e pret...”    



      Gugat një pëllumb...


Gugat një pëllumb,
Më fal fluturime...
Ndalet dhe... fole
Bën në zemrën time.

“Erdha” – tha pëllumbi.
Emrin tim thërret...
Më flet si një mik,
Si një shok më flet.

Më fali plot ëndrra,
Plot ëndrra i fala,
Me ne ish Pinoku,
Edhe Borëbardha.

Ishte Kacimicrri,
Ishte Kësulkuqja,
Xhuxhi, Piter Pani,
Ishte dhe Hirushja.

Ishte, kush nuk ishte...
Dritë e bardhësi,
Askush nuk lotonte,
Ëndërr, mrekulli...

U fali dhe qiell
Pëllumbi, miku im...,
Hënë edhe yje,
Ëndrra – pambarim...   

Shkodër, mars, 2015.



1 comment:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete