Tuesday, May 5, 2015


            Xhahid Bushati                                                        

Fat, po cili fat?..

                                                                      -opinion-
           
Ben Blushi është i vetmi njeri që i ulur në karrigën e Parlamentit shqiptar, manifeston dukshëm dy zeje të çmueshme: të deputetit dhe të shkrimtarit. Fatlumësi, apo?.. Se në ç’raporte janë ato, cila ka përparësi dhe në cilën kohë apo situatë shfaqet njëra apo tjetra, a të dy njëherësh; është e drejta dhe vetëm e drejta legjitime e Ben Blushit, e koncepteve, ndjesive dhe filozofisë së tij. Kjo e fundit mbart: prekje të saktë të realitetit, ballafaqim, optimizëm dhe udhëtim të vështirë në një mision të vështirë… E pritshme kjo…, ndryshe nga të tjerët, ai me të vërtetën dhe vetëm me të vërtetën (shpesh në kohë dhe në hapësirë) ka ndërtuar një komunikim realist, bashkëkohor, vizionar dhe të admirueshëm. Komunikim, që në pikëpamje të artit gojor por edhe të tekstit e metatekstit shënjon gjurmë. E gjurmë do të thotë histori. E histori do të thotë: përjetësim, mençuri, burrëri, daljezot, mospasje frikë, respekt e njerzillëk.
Ben Blushi, edhe pse me këto dije dhe me këtë kulturë, mbetet më i përgojuari, më i sulmuari, më ‘tradhtari’, më “kokëforti”, më bukëshkelësi, më kundrarrjedhësi, më… Ndaj, dhe mbetet shpesh  “i përlyer” e i papëlqyer… Kaq i papëlqyer, sa duan t’ia heqin edhe zërin origjinal, duan ta tjetërsojnë, t’i hedhin baltë dhe në fund edhe ta shesin, dhe në fund edhe ta fundosin… Kështu që disave, që frikësohen nga “furtuna Blushi” u mbetet qejfi, pakënaqësitë lindin moçalet e tyre, cinizmi shton dendësinë e reve të zeza ogurzezë, pësh-pëshet nisin udhëtimin e tyre fatkeqë, nisin të turfullojnë, të flasin me vete, po dhe të telashohen, po dhe të mërziten, po dhe u mbetet hatëri, po edhe… Dhe mbi të, si për një të ‘padëshiruar’ vërshojnë akuza nga më të pashembulltat, epitete dhe metafora nga më të papëlqyerat…, sa dhe zili mund t’i kenë dhe filmat horror.  Këto, të shkretët, harrojnë që, gjithmonë pas një furtune vjen një ditë, e cila është me qiell të kaltër, pa re e me një diell të qeshur. E kush nuk e dëshiron një ditë të tillë!
            Po ç’është në vetvete Ben Blushi, ky profil: i pazakontë në këtë Parlament? I pazakontë dhe befasues, veçanërisht kur flet, arsyeton me dinjitet, analizon thukshëm dhe tregon plagët e vërteta të realitetit, që s’po na hiqet e s’po na hiqet nga goja e nga jeta që po jetojmë fjala dramatike e plot dhimbje: trancizion
Dëgjojeni me vëmendje kur flet: një copëz jete prej së vërteti shfaqet në argumentet e tij, jetë ku gëlojnë: dëshira e ëndrra, pohime e mohime, drama e komedi, … Ajo copëz jete që shfaqet, që shpesh edhe më shumë se sa aq nuk është e zbrazët, por mbart personazhe, të cilët janë realë dhe po realisht, pa zbukurime, pa kanone, pa frikë, me guxim qytetar, me guxim shkrimtari dhe deputeti flet me to dhe për to… Shpesh duke i vënë ‘me shpatulla për muri’, ndonëse kjo gjë nuk ka pëlqen… Vërtet, e duam ujin e kthjellët, të pastër si një pikë loti; por ja disa ende duan të lahen në të shumtën e herës edhe me ujë të ndenjur e pse jo të pistë, të cilit i thonë pa prishur qeder: ‘ujë paqësor’, ‘jemi mësuar me të’ …
            Po ç’është në vetvete Ben Blushi, ky profil: i pazakontë..? Në Parlament, si shkrimtar nuk ka një të dytë. Veprat e tij zgjuan interes edhe në letrat shqipe. Doemos, do të zgjonin interes: pëe mënyrën e vështrimit të historisë, të ngjarjeve, të konceptuarit e të kundruarit, të raportve të së djeshmes me të sotmës, të rrëfimit, ndërtimit kompozicional, etj., etj. Por e përsëris edhe një herë: ngjarjet (fabula) e ndodhura në rrjedhat e historisë lidhen pazgjidhshmërisht me ekzistencën e kombit shqiptar, me pikat e tij nevralgjike, të jetuarit të tij sot e në të ardhmen. E kështu do të ndodhte… Se ‘tharmin’ e nivelit të dijes së tij, të nivelit të kulturës, po ta gërmojmë, do ta gjejmë të strehuar fisnikërisht te gjyshi i tij, Dhimitri, një nga burrat e ditur dhe të mençur të këtij kombi, do ta gjejmë te i ati, Kiçoja, një nga prozatorët më interesantë por të pastudiuar të letrave shqipe, te e ëma Mira, një përkthyese e talentuar e filmave të huaj artistikë. Të kuptohemi dhe vë theks, geni ka vlera të pazëndësueshme, por Ben Blushi jo vetëm nuk I “tradhtoi”, por i ndriti dhe i e pasuroi, Por çdo hap i tij (që bën e që hedh) e fisnikëron të vërtetën e kulturon atë, e intelektualizon atë, i jep dimension. Mbase kjo është një nga arsyet që studiuesi Behar Gjoka në studimin e tij analitiko-shkencor për veprat e Blushit, e quan “Fenomeni Blushi”. Po i tillë është. I tillë është edhe si deputet. Kuptohet fati i shkrimtarit Blushi është jetëgjatë. Po pse të ndodh që fati i deputetit Blushi të jetë fatkeq apo fatpërfolur, apo..? Përse?.. Ku qëndron konflikti?.. Po mundohem të bëj një arsyetim. Në legjislacione Parlamenti, ka pasur deputetë që s’kanë folur qoftë edhe një fjalë ose e thënë ndryshe kanë qenë deputetë ‘pensionistë’; ka pasur deputetë që kanë diskutuar dhe nuk kanë kuptuar asgjë nga ato çfarë kanë thënë, ka pasur deputetë-boksierë, gojëndytë, shamataxhinj…; ka pasur deputetë që kanë artikuluar fjalët me rrokje ndonëse kanë pasur më shumë se një fakultet… Këtyre modeleve as u dihet emri, as gjurma… Është pakëz e çuditshme, por në fakt është e papranueshme të jesh deputet e të mos lësh gjurmë, të harrohet emri… Është njëlloj sikur të thonë: “Po, mor po, ka ekzistuar… Ka qenë gjallë… Në fakt ka qenë një i gjallë i vdekur…” Deputetëve të tillë që nuk kujtohen apo harrohen shpejt: nuk u ka ndodhur asnjë e keqe, nuk kanë pësuar asnjë atentat a kanosje, kanë qenë “të përkëdhelur” dhe asnjë ‘gjemb nuk u ka hyrë në këmbë’… Ndërsa Ben Blushi është format tjetër, është arritje që nuk e shohim rëndom, veçanërisht në sferat ku militon ai. Dhe, pikërisht, këtu qëndron “e keqja” e tij. Ai për vlerat që mbart, për besimin që të ofron, ka konflikt me dijet dhe kulturën ekzistuese në parlament, ka konflikt me ndryshkun dhe provincialitetin, moscivilizimin, komunikimin dhe fjalorin ordinerë, që fatkeqësisht janë të pranishëm në jetën, realitetin dhe ekzistencën tonë. Kjo lloj kulture e pakulturë që administron një hapësirë jo të paktë, e ka të vështirë të pranojë e të ofrojë profilin e qytetarit, shkrimtarit dhe deputetit Ben Blushi. Dhe për këto e me këto ‘thesare’,  që është i pajisur, vërtet, është e vështirë ‘të jetosh në ishull’… Dhe njëherësh më vijnë vetiu në mendje këto vargje:
            Unë urrej luftënxitësit, gënjeshtrën, fyerjen,
            urinë urrej e zgjedhë kudo që ka.
            Me shkëlqimin e diellit dhe dashurinë time
            s’mund të rrinë pranë – e – pranë
                                                           shfrytëzimi,
                                                           mjerimi
                                                           dhe frika.
                                               (poezia: “Unë e dua diellin”, autori: Nexhati Xhumalli)

Shkodër, 05.05.2015

5 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk kam besuar në gjërat në internet, por isha duke kërkuar dëshpërimisht një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për burrin tim pasi doktori im më tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, u drejtova te Dr, Dawn acuna nga shoqja ime më e mirë që punon në të njëjtën zyrë. me mua, i shpjegova gjithcka Dr dawn acuna dhe ajo me premtoi se do me ndihmonte dhe ajo me dha disa instruksione te cilat i bera gjithcka perfekte pastaj shkova ne spital pas 3 jave dhe per habine time doktoresha me tha qe jam 1 jave shtatzene deri tani une keni një vajzë të bukur, falë Dr dawn acuna, kontaktoni nëse keni ndonjë vështirësi,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të bashkoheni me burrin tuaj.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni magji për fat të mirë.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe etj
    Ajo është personi i përsosur për t'ju ndihmuar të më besoni mua. Kontaktoni me Whatsapp-in e saj: +2348032246310
    Email { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  3. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, unë kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: findritualforlife@gmail.com
    +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete
  4. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  5. isha aq i dëshpëruar dhe i stresuar sa kisha frikë se do të përfundoja në spital për shkak të gjithë stresit dhe depresionit, derisa një ditë po kërkoja në internet këshilla për të rikthyer të dashurin tim sepse e dua dhe kujdesem shumë për të dhe Unë thjesht dua që ne të jemi bashkë si çift dhe dua që ne të zgjasim përgjithmonë, Pastaj gjeta një magjistar të fuqishëm të quajtur LORD DAWN se si ai zgjidhi kaq shumë probleme marrëdhëniesh dhe shëroi kaq shumë sëmundje, pastaj kontaktova me të në Whatsapp, LORD DAWN më tha se i fejuari im do të kthehet tek unë midis 24 orësh pasi ai magjepsi atë, nuk e besova kurrë derisa i fejuari im më thirri në telefon dhe më tha se ai dëshiron që ne të kthehemi dhe të jetojmë të lumtur së bashku përgjithmonë dhe tani jemi së bashku në paqe dhe në lumturi, jam kaq i lumtur tani që Zoti AGI më ndihmoi t'i ktheja financat e mia. Faleminderit shumë LORD DAWN gjithashtu mund t'ju ndihmojë nëse keni ndonjë problem marrëdhënieje ose sëmundje, kontaktoni atë në Whatsapp: +2349046229159
    Email:  dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete