Wednesday, April 29, 2015

Hadithe rreth mirësisë së diturisë

1.
            Transmetohet nga Hudhejfe ibn jeman (r.a) se i Dërguari i Allahut (a.s) ka thënë:
“Mirësia e diturisë është më e mirë se mirësia e adhurimit. Fetarizmi juaj më i mirë është devotshmëria.”
2.
            Transmetohet nga Vail ibn Eskai (r.a) se Pejgamberi (a.s) ka thënë:
“Kush kërkon dituri dhe e arrin atë, Allahu e shpërblen dy herë dhe, kush kërkon dituri, por nuk e arrin atë, Allahu e shpërblen një herë.”
3.
Nga Enes ibn Maliku (r.a) transmetohet se Pejgamberi (a.s) ka thënë:
“Kërkimi i diturisë është detyrë për çdo mysliman.”
4.
Nga Ebu Hurejra (r.a) transmetohet se Pejgamberi (a.s) ka thënë:
“Mësojeni diturinë. Mësoni për diturinë qetësinë dhe seriozitetin dhe jini të përulur (modestë) ndaj atyre, prej të cilëve mësoni.”
5.
Transmetohet nga Ebu Dardai (r.a) se ka dëgjuar prej Pejgamberi (a.s), i cili ka thënë:
“Kush shkel në një rrugë për të kërkuar dituri, Allahu ia lehtëson atij rrugën për në xhennet. Melekët shtrijnë krahët e tyre për kërkuesin e diturisë, në shenjë kënaqësie për veprimin që po bën.”
6.
            Transmetohet nga Aliu (r.a) se Pejgamberi (a.s), ka thënë:
“Sa herë që një njeri është veshur dhe mbathur për të kërkuar dituri, Allahu ia ka falur gjynahet për çdo hap që ka hedhur.”



            

2 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk kam besuar në gjërat në internet, por isha duke kërkuar dëshpërimisht një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për burrin tim pasi doktori im më tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, u drejtova te Dr, Dawn acuna nga shoqja ime më e mirë që punon në të njëjtën zyrë. me mua, i shpjegova gjithcka Dr dawn acuna dhe ajo me premtoi se do me ndihmonte dhe ajo me dha disa instruksione te cilat i bera gjithcka perfekte pastaj shkova ne spital pas 3 jave dhe per habine time doktoresha me tha qe jam 1 jave shtatzene deri tani une keni një vajzë të bukur, falë Dr dawn acuna, kontaktoni nëse keni ndonjë vështirësi,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të bashkoheni me burrin tuaj.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni magji për fat të mirë.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe etj
    Ajo është personi i përsosur për t'ju ndihmuar të më besoni mua. Kontaktoni me Whatsapp-in e saj: +2348032246310
    Email { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete