Tuesday, April 21, 2015

Xhahid Bushati

                     
Dhjetë gjëegjëza


             
                  1.
                Ka folenë lart në male,                      
            Nuk i trembet syri kurrë;
            Është trime, guximtare,
            Vënë e kemi në flamur…
                        (Shqiponja)



              2.
          Njëri lag, tjetra pi,
          Mendo pak, se e gjen ti.
                (Shiu dhe toka)





            3.
         Dy vëllezër në ujë shikohen
         Dhe asnjëherë nuk takohen…
               (Brigjet e lumit)

           




             4.
         Ndonëse gojë s’kam,
         Juve ju tregoj:
         Kur duhet të flini,
         Kur duhet t’ju zgjoj…
                 (Ora)
           




        5.
        Shokë kam yjet, shoqe retë,
        Drita ime është e zbehtë.
                (Hëna)



        


            6.
        Ditën flejnë, natën zgjohen,
        Porse dot nuk numërohen…
                  (Yjet)






           
         7.
         Shkon e vjen, vjen e shkon,
         Ka dy rrota, një timon,
         Dhe një zilkë që tringëllon…
                        (Biçikleta)





            8.
        Trupin e zvogëlon,
        Kur na korrigjon…
                   Goma)
            





        

        9.
        Unë prej druri jam,
        Katër këmbë kam,
        Kam dhe një çati,
        Mbi të ulesh ti.
               (Karriga)
           







10.
        Sapo e shikon,
        Shpejt të vizaton,
        Pa zë e pa fjalë,
        Kush na qenka vallë?
                (Pasqyra)




Shkodër, prill, 2015


1 comment:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete