Tuesday, November 4, 2014

Xhahid Bushati

Gjyshi Dimër, zogu dhe vogëlushi




            1.
            Dimri plak
            ec me bastun,
            udhën mbush
            me borë shumë…

            2.
            Nga një pemë
            një zog foli:
            “Gjysh, ty, rruga
            a të lodhi?”

            “Eh, më lodhi
            se jam plak…,
            mbi bastun
            pushoj nga pak…”

            3.
            Zog i vogël
            më nuk priti,
            fluturoi
            në xham trokiti:

            “Vogëlush,
            mos rri, dil, shpejt!
            Në oborr
            “gjyshi” të pret!”

            “Nipi” doli,
            hop, përjashta,
            por me shall,
            kapuç, dorashka.

            Se për gjyshin
            kishte mall!..
            (dhe pse gjyshi
            plak i bardhë…)

            Gjyshi tha:
            “Do akullore,
            a pëlqen
ca topa bore?”

“Pse, ti, gjysh
bëhesh si unë,
apo nipin
e do shumë?!”

Gjysh qesh,
i hedh ca borë…
“Forca, nipçe,
hyr në lojë!”

Gjuan nipi,
gjyshi pret
si portjer
i vërtetë.

“Gjuaj, gjysh
ke radhën ti..”
Gjyshi qesh
si çilimi...

Bën një top,
gjuan lehtë,
dhembje nipi
të mos ketë.

“Mos më mbaj
gjysh me hatër,
do të vë
notën “katër”!

Më fort gjuaj,
gjysh, më fort!..”
Zemra, gjyshit,
s’i bën dot!..

Më pas nipin
kap për dore,
si një gjysh
e plak prej bore…




Shkodër, nëntor, 2014

No comments:

Post a Comment